به گزارش ترجمان صبح، یونس مظلومی در گفتگو با خبرنگاران سطح پایین رضایت مردم از خدمات بیمه ای را مهمترین مانع توسعه فرهنگ بیمه ای خواند و افزود: با راه اندازی مرکز ویژه سنجش رضایت مشتریان، ضمن بررسی وضعیت عملکرد پرسنل، موارد نارضایتی مخاطبان اخذ و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن و جلب رضایت مشتریان اقدام می کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: برای جلب نظر مشتریان نسبت به خدمات بیمه ای، برای اولین بار در کشور بیمه تعاون تمام کسب و کارهای کوچک را با هر میزان پرسنل تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می دهد.

مدیرعامل بیمه تعاون کشور همچنین از راه اندازی اپلیکیشن خدمات درمان بیمه تعاون خبر داد و یادآور شد: با این روش بدون مراجعه حضوری و تنها با ارسال تصویر مدارک پزشکی لازم، خسارات بیماران بررسی و پرداخت می شود.

مظلومی در ادامه تسریع در پرداخت خسارت را دیگر مزیت بیمه تعاون عنوان کرد و افزود: این مجموعه سریع ترین سازمان بیمه ای کشور در پرداخت خسارت به شمار می آید.

به گفته وی بیمه تعاون هزار نمایندگی در سراسر کشور دارد که تعداد ۱۰۰ نمایندگی آن در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند.